Veelgestelde vragen

Huurders

Contact

Als huurder heb je een e-mail met inloggegevens ontvangen voor het portaal. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Voor algemene vragen of ondersteuning kun je contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of ons online contactformulier. Onze contactgegevens en kantooruren vind je hier.

Huurbetaling

Kan je de huur niet binnen de afgesproken termijn voldoen? Neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch (085 – 760 39 32) of per e-mail via info@vanegmondvastgoedbeheer.nl.

Dan heeft Van Egmond Vastgoedbeheer het incasseren van de huurachterstand uit handen gegeven. Het contact hierover loopt dan via het incassobureau of de deurwaarder.

Huurverhoging

In principe wordt de huurprijs jaarlijks aangepast. Dit gebeurt elk jaar op de datum vermeld in de huurovereenkomst. Vanaf dat moment zal de geïndexeerde huurprijs de nieuwe huurprijs worden tot een volgende aanpassing. Via e-mail of telefonisch stellen we je hiervan op de hoogte.

Dat is voor elke huurder en ruimte verschillend. Daarom kunnen wij op deze vraag geen eenduidig antwoord geven.

Privacy

Van alle huurders bewaren wij hun naam, adres en woonplaats. Daarnaast hebben wij in de meeste gevallen ook een telefoonnummer en/of e-mailadres in ons systeem staan. Deze gegevens zijn voor ons noodzakelijk om je te kunnen bereiken in geval van calamiteiten of onderhoudszaken. Jouw gegevens verstrekken wij enkel als er onderhoud nodig is aan onze aannemer(s).

Ja, dat is mogelijk. Je dient hiervoor per post een schriftelijk verzoek in te dienen. Wij gaan heel zorgvuldig met jouw gegevens om. Daarom moeten wij zeker weten dat jij zelf het verzoek indient. Wij bewaren alle gegevens digitaal. Dat betekent dat wij van jou geen hard-copy documenten hebben.

Wanneer je de huur hebt opgezegd en de woning hebt verlaten, bewaren wij de volgende gegevens:

  1. Jouw nieuwe adres. Wordt de ruimte naar behoren opgeleverd en zijn er geen huur achter- of voorstanden? Dan verwijderen wij al jouw gegevens alsnog.
  2. In het geval van achterstanden bewaren wij de huurovereenkomst en mogelijk jouw huurdossier voor juridische doeleinden.

Reparatie & onderhoud

Voor aanpassingen of verbouwingen aan de door jou gehuurde ruimte heb je schriftelijke toestemming nodig. Per e-mail kun je een aanvraag indienen. Wij beoordelen jouw aanvraag en informeren je over de mogelijkheden en eventuele voorwaarden.

Onderhoudsproblemen of defecten kun je melden via ons online portaal, telefonisch, per e-mail en via de QR-code die op locatie hangt. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren en de nodige stappen te ondernemen om het probleem op te lossen.

Onderhoudsproblemen of defecten kun je melden via ons online portaal, telefonisch, per e-mail en via de QR-code die op locatie hangt. Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren en de nodige stappen te ondernemen om het probleem op te lossen.

Bij calamiteiten die echt niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag, zijn wij buiten kantooruren bereikbaar op: 06 – 82 48 62 80.

Raadpleeg hiervoor de Onderhoudswijzer.

Raadpleeg hiervoor de Onderhoudswijzer.

Bij calamiteiten die echt niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag, zijn wij buiten kantooruren bereikbaar op: 06 – 82 48 62 80.

Verhuurders

Van Egmond Vastgoedbeheer biedt een breed scala aan diensten, waaronder: technisch beheer, financieel beheer, administratief beheer en facilitaire diensten. Wij zorgen onder andere voor het onderhoud, het innen van huurbetalingen, het beheren van contracten en het regelen van dagelijkse operationele zaken.